اردی بهشت

بسم الله


ساختن رویا

تبدیل رویا به تصویر!

تبدیل موهومات مغزی به کلمات نه چندان قابل فهم!


و دیگر هیچ!

آخرین مطالب

  • ۱۹ آبان ۰۲ ، ۲۲:۵۱ غم

دانشکده کرکس ها

شنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۶، ۰۷:۴۸ ب.ظ

بسم الله



من وقتی یه صحنه ای رو می بینم دیگه بقیه شو نمیبینم! یعنی در واقع بقیه شو با تخیل خودم میبینم!

بدون اینکه دیگه توی واقعیت باشم!

مثلا وقتی استادامونو میبینم که از راهروی طبقه سوم دارن سرک میکشن و منو نگاه میکنم چیزی که مغزم میبینه اینه که الان به کرکس تبدیل میشن پر میزنن میان رو سرم و تیکه تیکه ام میکنن :|||




حالا من بین اینهمه کرکس چیکار کنم

با اون اخلاق....




۹۶/۰۱/۱۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
بانوی اردیبهشتی

نظرات  (۱)

۲۱ فروردين ۹۶ ، ۲۰:۲۵ نیمه سیب سقراطی
من دو سال اورتودنسی داشتم ! و توی این دو سال هر موقع از هر پله ای بالا یا پایین میرفتم خودمو میدیدم که با کله میخورم زمین و فک و دهنم پر خون میشه و تمام دندونام میریزه :)) 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی