اردی بهشت

بسم الله


ساختن رویا

تبدیل رویا به تصویر!

تبدیل موهومات مغزی به کلمات نه چندان قابل فهم!


و دیگر هیچ!

آخرین مطالب

  • ۱۹ آبان ۰۲ ، ۲۲:۵۱ غم

مرض

پنجشنبه, ۳ فروردين ۱۳۹۶، ۰۱:۴۰ ب.ظ

بسم الله



چه طور می تونی منو فراموش کنی؟

من هنوز فراموشت نکردم!

متاسفانه!

در اکثر اوقات شبانه روز توی ذهنم داریم باهم دعوا میکنیم!

 گاهی هم نه

اما

اصلا نمیدونم فراموشم کردی یانه

به گمانم کردی

اما نمیدانم چه طوری

کاش یک نفر روشش را به من هم یاد میداد....

من به فراموشی نیاز دارم.

گرچه که به نظرم خودم نمیخواهم فراموش کنم...

مرض دارم :|




۹۶/۰۱/۰۳ موافقین ۱ مخالفین ۰
بانوی اردیبهشتی

نظرات  (۱)

روش فراموشی ، گذر زمان است و بس...

+صبر
پاسخ:
امیدی ندارم فایده داشته...
اگرم داشته باشه اقلا پنج شیش سال طول میکشه
تا اون موقع هم من مردم :|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی