اردی بهشت

بسم الله


ساختن رویا

تبدیل رویا به تصویر!

تبدیل موهومات مغزی به کلمات نه چندان قابل فهم!


و دیگر هیچ!

آخرین مطالب

  • ۱۹ آبان ۰۲ ، ۲۲:۵۱ غم

ایمان

جمعه, ۲۸ تیر ۱۳۹۲، ۱۲:۲۷ ق.ظ
بسم الله



و من یتق الله , یجعل له مخرجا,و یرزقه من حیث لایحتسب, ومن یتوکل علی الله, فهو حسبه...

بعضی هایمان هم هستیم که فقط توی یک فصل خاص زندگی مان به قسمت های خاصی از خدا ایمان می اوریم...
یادم هست ان موقع ها , توی مجموعه, همیشه این ایه را بالای دفتر مشق هایم می نوشتم...وچه معجزه هایی که برایم نمی کرد...
بعد امروز به خودم میایم...که خدا این حرف را برای چهاردیواری مجموعه نزده...
فهمیدم که توی فصل های دیگر زندگی ام به این ایه ایمان نداشتم! و چقدر الان محتاج ترم...
یرزقه من حیث لایحتسب... چیزی بود که همیشه دیدم... اصلا گاهی فکر می کنم مگر از راه دیگری هم به جز همین لایحتسب خیر دیگری به ادم می رسد?...
خدا هم کافی برای تو که ادم حسابی باشی...
۹۲/۰۴/۲۸ موافقین ۱ مخالفین ۰
بانوی اردیبهشتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی