اردی بهشت

بسم الله


ساختن رویا

تبدیل رویا به تصویر!

تبدیل موهومات مغزی به کلمات نه چندان قابل فهم!


و دیگر هیچ!

آخرین مطالب

  • ۱۹ آبان ۰۲ ، ۲۲:۵۱ غم

بعضی چیزها!

پنجشنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۲، ۰۸:۳۱ ب.ظ

 بسم الله....







این خاطرات است که گاهی هجوم میاورند سمت ادم... وقتی که نمی خواهی... و درست بدترین هایشان هجوم میاورند ...

من هرگز چیزی نبودم که تو می خواستی!  جنس من و تو اساسا فرق داشت! هنوزهم من سبک تو را نمی پسندم..،و تو حق نداری مرا شبیه و مطابق نظر خودت بخواهی... 

اما من به چیزی که هستم راضی ام. و فعلا قصد تغییر ندارم! حتی اگر خیلی ها مرا بی محتوا بخوانند.... محتوای انسان ها باهم متفاوت است! و کسی که این را نفهمد محتوایش هرچقدر تزیین شده و زیبا نیز باشد بدرد نمی خورد...و تو این را تمی فهمیدی! و هنوز هم.... 

۹۲/۰۳/۱۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
بانوی اردیبهشتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی