اردی بهشت

بسم الله


ساختن رویا

تبدیل رویا به تصویر!

تبدیل موهومات مغزی به کلمات نه چندان قابل فهم!


و دیگر هیچ!

آخرین مطالب

  • ۱۹ آبان ۰۲ ، ۲۲:۵۱ غم

دانستنی ها

جمعه, ۱۱ فروردين ۱۳۹۶، ۰۵:۴۵ ب.ظ

بسم الله




آیا میدانستید من میتوانم خواب دنباله دار ببینم؟

آیا می دانستید من وقتی دارم خواب میبینم ، اگر تصادفا بیدار شوم ، و اگر دوباره بخوابم میتوانم ادامه خوابم را دنبال کنم؟

آیا میدانستید وقتی دارم قسمت دوم خوابم را دنبال میکنم میتوانم ان را با داستان دلخواه خودم ادامه بدهم؟

دلتان بسوزد! 😀


تا دانستنی های بعد خدا یار و نگه دار.



۹۶/۰۱/۱۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
بانوی اردیبهشتی

نظرات  (۴)

خخخخخخخخخخخخخخخخ
جدی؟!
پس خوش به حالتون
پاسخ:
شاید هیچ دستاوردی هم نداشته ... نمیدونم...
اینکه آدم تو خواب آزاد باشه یه نعمته بزرگه :)))
پاسخ:
اره
البته برا اونا که ساعت خوابشون مث بچه ادمیزاد ه
چه فرقی میکنه :/ 
منظورم این بود که تو دنیای واقعی محدودیت هست ولی اونجا نیست این خوبه ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی