اردی بهشت

بسم الله


ساختن رویا

تبدیل رویا به تصویر!

تبدیل موهومات مغزی به کلمات نه چندان قابل فهم!


و دیگر هیچ!

آخرین مطالب

  • ۱۹ آبان ۰۲ ، ۲۲:۵۱ غم

دانشکده خشم

چهارشنبه, ۵ آبان ۱۳۹۵، ۰۹:۳۷ ب.ظ

بسم الله



دانشکده هنر دانشگاه ما!

گوشه ای دور افتاده از این دنیا

و گوشه ای تاریک شبیه قبرستان

و با هوایی سنگین...

و چه غیر قابل تحمل...




نظرات  (۲)

۰۵ آبان ۹۵ ، ۲۱:۴۲ ܓ✿ سامره ܓ✿
سلام

خب چرا این فضا رو ترک نمی کنید؟!

یا حداقل زاویه دیدتون رو تغییر نمی دید؟
پاسخ:
بسم الله

سلام
چون خیلی تلاش کردم تا بدستش بیارم!
باید ادماشو تحمل کنم تا بتونم استفاده هامو از محیط بکنم و رشد کنم...و بعدم برم....
۰۷ آبان ۹۵ ، ۱۲:۱۶ ܓ✿ سامره ܓ✿
ان شالله موفق باشید

من هم زیاد در چنین موقعیت هایی قرار گرفته ام. اگر نگاهتون رو تغییر بدید، محیط خشم و خشن و زجرآلود کنونی به مکان مقدسی تبدیل میشه که در آن یاد میگیرید چگونه تهدیدهای زندگی را به فرصت تبدیل کنید. یاد میگیرید چطور باید در اجتماع بزرگتر با چنین آدم ها و محیط هایی که کم هم نیستند بسازید و گلیم مادی و معنوی تان را از آب بیرون بکشید. کلا زاویه دید شما بسیااااار مهمه والا مطمئنم اگه چنین نگاه منفی ای رو (علیرغم تمام واقعیات ناخوشایندی که وجود داره) تغییر ندید، نمی تونید اونطوری که انتظار دارید رشد کنید. البته این تجربه بنده ست و ممکنه شما نظر دیگری داشته باشید

در هر صورت آرزوی توفیق روزافزون دارم
یاحق

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی