اردی بهشت

بسم الله


ساختن رویا

تبدیل رویا به تصویر!

تبدیل موهومات مغزی به کلمات نه چندان قابل فهم!


و دیگر هیچ!

آخرین مطالب

  • ۱۹ آبان ۰۲ ، ۲۲:۵۱ غم

سازمان جاسوسی کتابخانه!!!!

سه شنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۲، ۱۱:۰۹ ق.ظ

بسم الله



هفته پیش رفتم کتابخانه حوزه هنری عضو بشوم، 

با توجه به اینکه هنرجوی خودشون هم هستم و یکبار توی مصاحبه همه ی زیر و روی هنرجوهایشان را تحقیق می کنند! 

شماره سه نفر معرف می خواستند ، دوست هم قبول نمی کردند فقط فامیل! 

دادم! 


یک بار زنگ زدند طرف جواب نداده! 

امروز زنگ زدند گفتند معرف هایتان جواب ندادند ، 

لطفا تشریف بیاورید شماره جدید بدهید! 


اگر ادم ها برای ازدواج انقدر تحقیق می کردند ، امار طلاق توی کشور به صفر می رسید! 

مسئول کتابخانه فرمودند به معرف هایتان اطلاع بدهید ما زنگ می زنیم ، که گوش به زنگ باشند! 

معرف های ما بیکار نیستند! 

کتابخانه حوزه هنری هم سازمان جاسوسی امریکاست. 

من کتابخوارم! 

کتاب هایتان مال خودتان! 

این هم از کار فرهنگی مان! 

اگر شیطان پرست بودم و می خواستم به کتابهای سحر و جادو و رمالی و غیره و ذلک دسترسی پیدا کنم ، معرف که هیچ ، همان نهاد های مسئول امور انحرافی ، دو دستی کتاب را توی سینی می اوردند خدمتمان!!!! 

:| 

کتاب ها و همه امور فرهنگی مان ! را جوری پاسداری کنیم  که خدای ناکرده کسی استفاده نکند....



۹۲/۰۴/۲۵ موافقین ۱ مخالفین ۰
بانوی اردیبهشتی

حوزه هنری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی