اردی بهشت

بسم الله


ساختن رویا

تبدیل رویا به تصویر!

تبدیل موهومات مغزی به کلمات نه چندان قابل فهم!


و دیگر هیچ!

آخرین مطالب

  • ۱۹ آبان ۰۲ ، ۲۲:۵۱ غم

مدرسه نوشت ۲

يكشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۲، ۰۹:۳۲ ب.ظ

بسم الله




یک چیز هایی هست که به ذات ادم بستگی دارد! 

فکر می کنم برای اینکه بتوانم کاری را خوب انجام بدهم باید ،احساس کنم که برای آن کار ساخته شده ام ، علاوه بر 

اینکه مطمئن شوم دارم حداکثر توانم را استفاده میکنم...

یک بیماری ای که دارم این است که اگر حس کنم قسمتی از استعدادم استفاده نشده مانده ، ناراحت می شوم. 

اصلا و ابدا مدعی این نیستم که در کارهایی که کرده ام همه ی استعداد و توانم را استفاده کرده ام. اما ادعا می کنم تصمیم گیری هایم معمولا در راستای استفاده حداکثری برنامه ریزی می شده است...یا حداقل توی چشم انداز ۱۰ ساله ام جایی برای ش در نظر گرفته ام...


همه ی این روضه های به ظاهر بی ربط را خواندم که بگویم احساس می کنم بدرد کار توی مقطع دبیرستان نمی خورم! 

:| 



۹۲/۰۴/۱۶ موافقین ۱ مخالفین ۰
بانوی اردیبهشتی

نظرات  (۱)

به نظرم اتفاقا به درد می خوری زینب!
آره، آره. خود تو. مطمئنم که به درد می خوری.
البته بستگی به کارش هم داره. ولی به نظرم اگر فرصتی برای کار تو مدرسه داری از دستش نده. سرمایه گذاری بسیار خوب و از قضا بلند مدتیه. البته یه سری قلق هایی هم داره...
اگه احساس ضرورت نمی کنی
یا نمی دونی چه جوری می تونی مفید باشی
من آماده م تا توجیه ت کنم D:
پاسخ:
سلام.
اره خوشحال میشم توجیهم کنی! :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی