اردی بهشت

بسم الله


ساختن رویا

تبدیل رویا به تصویر!

تبدیل موهومات مغزی به کلمات نه چندان قابل فهم!


و دیگر هیچ!

آخرین مطالب

  • ۱۹ آبان ۰۲ ، ۲۲:۵۱ غم

چلگی...

پنجشنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۲، ۰۹:۴۲ ب.ظ

بسم الله




با عرض سلام و خسته نباشید خدمت خدا ! 

یک قراری گذاشته بودیم با هم...

۲۱ فروردین ماه همین امسال

من به وعده ام وفا کردم...

تو که بدقولی نمی کنی! حتما بازهم مشکل من بودم! 

:| 

اصلا همیشه من مشکل دارم .... 

خدایا من خنگم! 

دیگر نشانه و کنایه فهمی از سن من گذشته! 

یک جوری حرف بزن مثل وقتی که آدم میخواهد یک مساله ی کوانتومی را برای یک ببعی توضیح بدهد! 

:(


این روزگار چشم ندارد...



خدایا ماه رمضان هم رسید...

کاش یک کاری می کردی ما هم با دل خوش  ماه ت را شروع کنیم..



تفاوت من و اصحاب کهف در این بود

که سکه های من از ابتدا رواج نداشت...


۹۲/۰۴/۱۳ موافقین ۱ مخالفین ۰
بانوی اردیبهشتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی