اردی بهشت

بسم الله


ساختن رویا

تبدیل رویا به تصویر!

تبدیل موهومات مغزی به کلمات نه چندان قابل فهم!


و دیگر هیچ!

آخرین مطالب

  • ۱۹ آبان ۰۲ ، ۲۲:۵۱ غم

گم شده ها!

جمعه, ۷ آبان ۱۳۹۵، ۰۱:۲۱ ب.ظ

بسم الله



قدیم ها... سه سال پیش ، چند تا وبلاگ خوب پیدا کرده بودم... نام و نشانی نداشتند اما خوب بودند...با حال خوب...

حالا که برگشتم گمشان کردم :(

هرچی میگردم پیدایشان نمی کنم.... ان موقع گزینه ی دنبال کردن وبلاگ ها توی تنظیمات  وجود نداشت... من هم خیلی ناگهانی گم و گور شدم...




۹۵/۰۸/۰۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
بانوی اردیبهشتی

وبلاگ نویسی

گمشده

نظرات  (۲)

خیلی از وبلاگ نویس ها مفقود شدن :)

باید یه گزینه باشد با این عنوان :

قسمت مفقودین بلاگ
پاسخ:
دقیقا...
کمیته ی جستجوی مفقودین تشکیل بشه...
۱۲ آبان ۹۵ ، ۲۲:۴۷ ܓ✿ سامره ܓ✿
یکی از اون وبلاگ ها متعلق به من بوده احتمالا ؛)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی