اردی بهشت

بسم الله


ساختن رویا

تبدیل رویا به تصویر!

تبدیل موهومات مغزی به کلمات نه چندان قابل فهم!


و دیگر هیچ!

آخرین مطالب

  • ۱۹ آبان ۰۲ ، ۲۲:۵۱ غم

یادت...

دوشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۲، ۱۱:۰۵ ب.ظ

بسم الله




گاهی وقت ها زیاده از حد دلم برای سید مرتضای آوینی تنگ می شود و حسرت می خورم...


کاش بودی و می دیدی....

فکر کن بروی حوزه ی هنری بعد کلاس نقد فیلم ، تاریخ سینما ، مکتب شناسی ، تدوین، فیلمنامه یا از این دست باشد... بعد سیدمرتضی بیاید سر کلاس.. با همان جین آبی ....و خودکار توی جیب بغلش را دربیاورد و شروع کند درس دادن.... بعد آدم درجا غش کند!!! :)

هعیییی....

هنوز هم جای شما خالی است....

گاهی فکر می کنم اگر الان بودی راجع به سینما هنر فلسفه رسانه .... جنگ جنگ... چه می نوشتی...

هنوز دوست دارم نقد فیلم ها را از قلم تو بخوانم...و با زبان تو بت فلسفه ی هنر غرب را بشکنم. 

کاش بودی تا خیلی ها جرات نکنند خیلی حرف ها بزنند! 

هنوز آدمی به جسارت تو که قلمش از حکمت لبریز باشد ندیدم! 

چقدر امروز تو را کم دارد... کاش آوینی ها ساخته بودیم...

بیست سال می گذرد که تو نیستی. و ما اگر فرهنگ مهاجم غرب را دریافته بودیم ، فکری کرده بودیم تا به حال...

بیست سال دیگر هم خواهد گذشت.... 





پ.ن : چند وقت پیش با دوستی قدیمی که مدت ها ندیده بودمش ، حرف این شد که این روزها چه کار میکنی..گفتم با بچه ها آوینی میخوانیم...
با تحقیر به من گفت اوینی مال دوران راهنمایی دبیرستان ما بود... این چیزهای پیش پا افتاده از ما گذشته...
 و من غبطه خوردم به اینهمه درک و فهم ایشان در سنین نوجوانی!!!!! :| 
۹۲/۰۴/۰۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
بانوی اردیبهشتی

سید مرتضی آوینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی